استفاده از ابزارهای دیجیتال برای مراکز فرهنگی مطلب ویژه
در این آموزش راهکارهای استفاده از ابزارهای بازاریابی دیجیتال برای کتابخانه ها و مراکز اطلاع رسانی ارائه می شود.
آرموک مگ - این دوره آموزشی توسط شراگیم مرادی مدرس و فعال حوزه دیجیتال مارکتینگ ارائه شده است. سرفصلهای این آموزش عبارتند از :
-مزایای ابزارهای آنلاین؛
-تشریح روشها و نرم افزارهای به روز در دنیای آنلاین؛
-موتورهای کاوش؛
-چگونه در صدر موتورهای جستجو مانند گوگل قرار بگیریم؟؛
- اطلاع رسانی از طریق بنرهای آنلاین؛
-چگونه بیشترین بازدهی را از روش تبلیغات بنری در سایتهای مرتبط بدست آوریم؟؛
-اطلاع رسانی از طریق پست الکترونیک؛
-کاربرد ایمیل مارکتینگ و بانک ایمیلی چیست؟؛
-ارائه خدمات محتوایی؛
-چگونه از طریق محتوا کاربران را به افراد وفادار تبدیل کنیم؛
- اطلاع رسانی از طریق شبکه های اجتماعی؛
معرفی نرم اقزارهای کاربردی برای تبلیغات ،اطلاع رسانی و مدیریت شبکه های اجتماعی؛
-تشریح جدیدترین روشهای اطلاع رسانی از طریق موبایل.
نظر(1)